Канадські виробники гороху та сочевиці знайшли новий суперзростаючий сегмент для збуту своєї продукції — ринок кормів для домашніх тварин, пише Bloomberg.

Все тому, що власники кішок і собак вважають безглютенову їжу більш здоровою і не проти годувати нею своїх улюбленців.

«Власники тварин сприймають це так: якщо безглютенова їжа хороша для мене, значить вона хороша і для мого улюбленця», — говорить Девід Ноббс, керуючий партнер Canpulse Foods, яка в минулому році експортувала в США 15 тис. т імпульсних культур для виготовлення корму.

Імпульсні культури — це, в тому числі, сухий горох, сочевиця, нут, боби з високим вмістом білка. Їх можна споживати цілком, подрібнювати на борошно, розділяти на білок, клітковину і крохмаль, щоб додавати в готові продукти.

До речі, на ці ж інгредієнти зростає попит і серед споживачів-людей, адже харчові компанії часто додають бобові в популярні сухі сніданки і закуски.

Згідно з дослідженням Euromonitor в Канаді, за 5 років використання, наприклад, гороху в кормах для домашніх тварин зросло на 10% і далі додаватиме по 5% щорічно.

Зараз Канада експортує в США близько 40 тис. т жовтого гороху, червоної сочевиці і нуту для переробки на корми для тварин. А ще кілька років тому цих поставок не було зовсім.

Як наслідок, площі під затребуваними культурами ростуть. Тільки сочевиці за останнє десятиліття тут почали сіяти вдвічі більше.

Історію успіху про те, як українська компанія Kormotech кинула виклик найбільшим виробникам кормів для тварин Nestle, Mars та Royal Canin, читайте тут.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.