Зі 100 найдорожчих українських брендів в Україні 70 пов’язані з аграрною, харчовою промисловістю та продуктовим рітейлом. Це випливає з відповідного рейтингу, складеного виданням «Новое время» і компанією MPP Consulting.

На першому місці опинилася мінеральна вода “Моршинська”. Вартість цього бренду — $ 533 млн. Ця сума порівнянна з розміром капіталу власника компанії “Нібулон” Олексія Вадатурського.

“Моршинській” поступилися «Нова пошта», «Rozetka» і «Приват Банк». Замикає п’ятірку також харчовий бренд — “Sandora” ($231 млн), хоча його капіталізація з 2017 року впала на 26%.

У першу десятку потрапили «Хортиця» ($229 млн), «АТБ» ($157 млн), Roshen ($206 млн), Nemiroff ($196 млн), хоча вартість двох останніх знизилася за рік приблизно на чверть у кожного.

У середньому вітчизняні бренди за рік подорожчали майже на 8 % і тепер коштують разом майже $6 млрд., як сукупний стан двох українських бізнесменів Віктора Пінчука та Вадима Новинського.

Аналітики складали рейтинг на основі фінансових результатів власників марок, а також фактори, які можуть впливати на вартість бренду, — географічне покриття продажів, технологічна складова, продукція, що випускається, інвестиційна привабливість галузі.

Як ми писали раніше, опубліковані кінцеві бенефіціари найбільших українських брендів міцного алкоголю.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.