Компанія “Грейн-Трансшипмент” в грудні 2018 року приступить до будівництва восьми барж нової серії для перевезень зерна, повідомляють «Порти України» з посиланням на Євгена Ігнатенка, комерційного директора компанії.

У 2018 році «Грейн-Трансшипмент» модернізувала баржу «Грейн-1» місткістю 1 тис. т, яка приступила до перевезень на Дніпрі. Її довжина — більше 73 м, осадка — 1,8 м.

Новий проект компанія почне на суднобудівному заводі в Ізмаїлі і підприємстві «Дунайсулосервіс». Місткість першої баржі складе 3,1 тис. т, осадка — 3,1 м, а довжина – 79,4 м.

Флот з них дозволить наростити перевезення зерна по Дніпру, підкреслює Ігнатенко. «Грейн-Трансшипмент» розраховує не тільки на власні фінансові сили, але і на підтримку ЄБРР.

Сьогодні компанія вже має 10 судами-буксирами і баржами. Для порівняння: монополіст річкових перевезень аграрної продукції “НІБУЛОН” володіє 40 несамохідними судами і 15 буксирами.

Як ми писали раніше, українські винахідники — практики морських перевезень пропонують замість барж сплавляти експортне зерно вниз за течією Дніпра за допомогою гігантського еластичного плоту і міні-буксирів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.