Обсяги продажів сухих сніданків в Україні за останній рік (жовтень 2017 – вересень 2018) збільшилися на 21,5%. У грошовому обчисленні приріст склав всі 33%. Про це свідчить дослідження Nielsen.

Для порівняння, торік ці показники були значно нижчими. Приріст продажів в натуральному обчисленні склав всього 8,5%, в грошовому — 22%.

Експерти Nielsen пояснюють, що позитивний вплив на зростання продажів зробило зниження темпів інфляції. А також прагнення споживачів до швидкої, зручної і корисної для здоров’я їжі.

Найбільше зростання за вказаний період спостерігалося в сегменті мюслі. Він поки займає 18% на ринку сухих сніданків, але продажі ростуть найактивніше — на 62% в грошовому і 37% в натуральному вираженні.

А ось найбільший сегмент — кукурудзяні пластівці — приріс менш ніж на 40%.

Ростислав Степанчук, керівник групи по роботі з виробниками продуктового і непродуктового ринків у Nielsen Україна, розповідає, що сьогодні у продажу знайдеться сухий сніданок практично на будь-який смак — мюслі, кранчі, гранола, кукурудзяні палички, пластівці всіх форм і розмірів. Вони економлять час на приготування і викликають у покупця непідробний інтерес.

«Кілограм звичайних готових пластівців може коштувати вдвічі дорожче класичної вівсянки, але споживач готовий заплатити за кілька зекономлених хвилин на варіння вранці і посуд, який не потрібно мити», — говорить Степанчук.

При цьому чим більше користі покупець бачить в конкретній пропозиції, тим частіше він готовий за неї платити. Це вже визначає нові споживчі ніші.

Степанчук додає, що серед каналів збуту сухих сніданків лідерство утримують гіпермаркети. На них припадає понад 76% продажів.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що українці звикають до пластівців, але гречки досі їдять вп’ятеро більше.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.