Кризи фруктового бізнесу немає — є просто багато фруктів занадто низької якості. Таку думку під час конференції в Молдові висловив Андрій Ярмак, економіст інвестиційного відділу ФАО.

Наприклад, зазначає він, на ринку ЄС взагалі відсутній попит на товари не преміальної якості, не вищого сорту. Така тенденція дійде і до інших країн, це питання декількох років.

«Але є ще одна річ, на яку ми не звертаємо уваги, — розповідає Ярмак. — Ми зробили преміальний продукт, запакували його у великий ящик, поставили на полицю, а ніхто не бере. Чому? Тому що виробнику потрібна зручність».

Експерт констатує, що зараз росте нове покоління, яке вимагає зручного споживання продуктів.

І не тільки зручного. Йому потрібен органічний продукт. Це зараз найбільш зростаючий преміальний сегмент.

«Як би ви не ставилися до органічної їжі, цю тенденцію не можна ігнорувати. У всьому світі споживачі дуже хочуть органік, і вони мають на це право», — говорить Ярмак.

При цьому споживач звертає увагу не тільки на екологічність продукції. У розвинених країнах світу хочуть, щоб упаковка була біорозкладною, інакше вона забруднює навколишнє середовище.

Наприклад, в Америці зараз майже неможливо продати що-небудь в неекологічній упаковці.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.