Виробництво дорогого продукту в бідній країні потрібно ретельно продумувати і орієнтуватися в основному на експорт, пише EastFruit, посилаючись на слова Андрія Ярмака, економіста інвестиційного центру ФАО.

«Якщо ви будете пропонувати дорогий продукт бідним споживачам, то в своєму бізнес-плані з самого початку можете записати великими літерами: «Банкрут», — говорить він.

Особливо це стосується виробництва фруктів, вважає Ярмак. Вони не належать до категорії продуктів першої необхідності, тому рішення, купити їх чи ні, покупець приймає залежно від рівня своїх доходів.

В Україні досить багато людей з таким низьким рівнем життя, що питання покупки фруктів для них не актуальне. Досить великий прошарок населення купить яблуко, але не купить лохину, порівнює експерт.

Мінімальна роздрібна ціна на яблука становить 6 грн/кг, а на лохину в сезон — 150 грн/кг.

“Зрозуміло, що покупці яблука і лохини — абсолютно різні категорії споживачів, — підсумовує Ярмак. — Але якщо ви плануєте виробляти лохину в Україні, то з самого початку ви повинні зрозуміти, хто буде її покупцем. У будь-якому випадку пам’ятайте, що світ не обмежується Україною”.

Як ми писали раніше, молдавани заробляють на лохині в 2-3 рази більше, ніж українські фермери.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.