У жовтні «Миронівський хлібопродукт» став найбільш згадуваною у ЗМІ агрокомпанією, повідомляє Agroportal з посиланням на результати контент-аналізу Semantrum.

“МХП” у медійному просторі згадувався 869 разів. За ним слідує “Кернел”, публікації про який з’являлися в засобах масової інформації 679 разів. Третє і четверте місця — «НІБУЛОН» і UkrLandFarming з 547 і 539 згадок. І замикає п’ятірку «Астарта» — 395 повідомлень.

Причому, ця статистика включає, як позитивні, так і негативні і нейтральні згадки агрохолдингів. «Мало розуміти рівень негативу чи позитиву по компанії, слід також брати до уваги і впливовість і охоплення джерела інформації, яке поширює публікації», — зазначають експерти Semantrum.

В окрему категорію аналітики виділяють згадки в найбільших українських ЗМІ, які переважно суспільно-політичні. Тут місця компаній розділилися інакше — вони включають політико-економічні приводи появи тієї чи іншої компанії в інформаційному полі.

У цих медіа абсолютним лідером з 43%-ною часткою згадок став UkrLandFarming. Друге місце у «Астарти» (23%), третє — у “МХП” (20%) і четверте — у «Нібулона» (20%).

Найбільш згадувана в пресі персона серед агробізнесменів — власник UkrLandFarming Олег Бахматюк (591 раз). У першій трійці також власник МХП Юрій Косюк (423) і «Кернела» — Андрій Веревський (195).

Раніше ми писали, що Бахматюк намагається реструктуризувати $100-мільйонний борг перед Ощадбанком, “МХП” перестав бути бублічним підприємством, а “Астарта” втратила майже весь прибуток після здешевлення цукру.

«Кернел» перевіряла екологічна інспекція після інциденту з гліфосатом. І майже всі згадані холдинги, включаючи «НІБУЛОН», потрапили під економічні санкції РФ.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.