У України є великі можливості експорту органічних продуктів до Канади. Таку думку в блозі на Agravery висловила Зоя Павленко, експерт проекту CUTIS.

Експерт зазначає, що Канада разом зі США є тими країнами, де покупці багато витрачають на органічну продукцію. Для ринку США – це €121 на людину на рік, Канади – €83 на рік.

Канадський ринок органічних товарів є п’ятим за величиною у світі. Його випереджають Китай та Франція.

Вартісний об’єм канадського ринку складає €3 млрд. На 90% він заповнений органічними харчами та напоями. Це свіжі овочі та фрукти (40%), напої (13%), молочні продукти, яйця (12%), злаки, макарони, хліб (9%). 

Найбільшою популярністю користується органічна кава, банани, суниця,  зелені салати, томати та томатна паста. Також канадцям можна продавати соки, солодощі, сушені та заморожені овочі, снеки.

Ця продукція входить в ТОП позицій канадського органічного імпорту, зазначає експерт і додає: «Незважаючи на те, що країна є потужним виробником органіки, продукції не вистачає, що означає ринкову можливість для українських виробників». 

Типовий споживач органічної продукції в Канаді — це молода людина віком 18-34 роки, міський мешканець. З високим рівнем готовності віддають гроші за органічні товари сім’ї з дітьми.

При цьому варто врахувати, що Канада має власні національні органічні стандарти. 

Станом на сьогодні галузь керується Канадськими органічними регулюваннями (Canada Organic Regulations), що були прийняті у 2009 році. Проте зараз у Канаді відбувається активна фаза дерегуляції нормативних документів, буквально у червні було опубліковано новий регуляторний акт, який стосується і органічних товарів.

Перегляд стандартів запланований на 2020 рік. Тому  для органічних виробників варто тримати руку на пульсі, оскільки ситуація змінюється досить динамічно, додає фахівець.