У України є великі можливості експорту органічних продуктів до Канади. Таку думку в блозі на Agravery висловила Зоя Павленко, експерт проекту CUTIS.

Експерт зазначає, що Канада разом зі США є тими країнами, де покупці багато витрачають на органічну продукцію. Для ринку США – це €121 на людину на рік, Канади – €83 на рік.

Канадський ринок органічних товарів є п’ятим за величиною у світі. Його випереджають Китай та Франція.

Вартісний об’єм канадського ринку складає €3 млрд. На 90% він заповнений органічними харчами та напоями. Це свіжі овочі та фрукти (40%), напої (13%), молочні продукти, яйця (12%), злаки, макарони, хліб (9%). 

Найбільшою популярністю користується органічна кава, банани, суниця,  зелені салати, томати та томатна паста. Також канадцям можна продавати соки, солодощі, сушені та заморожені овочі, снеки.

Ця продукція входить в ТОП позицій канадського органічного імпорту, зазначає експерт і додає: «Незважаючи на те, що країна є потужним виробником органіки, продукції не вистачає, що означає ринкову можливість для українських виробників». 

Типовий споживач органічної продукції в Канаді — це молода людина віком 18-34 роки, міський мешканець. З високим рівнем готовності віддають гроші за органічні товари сім’ї з дітьми.

При цьому варто врахувати, що Канада має власні національні органічні стандарти. 

Станом на сьогодні галузь керується Канадськими органічними регулюваннями (Canada Organic Regulations), що були прийняті у 2009 році. Проте зараз у Канаді відбувається активна фаза дерегуляції нормативних документів, буквально у червні було опубліковано новий регуляторний акт, який стосується і органічних товарів.

Перегляд стандартів запланований на 2020 рік. Тому  для органічних виробників варто тримати руку на пульсі, оскільки ситуація змінюється досить динамічно, додає фахівець.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.