Щоб відкрити магазин хлібобулочних виробів, знадобиться від $20 тис. Такими розрахунками в інтерв’ю Асоціації рітейлерів України поділився Юрій Коробка, топ-менеджер компанії Fedets Family Bakery, який відповідає за тиражування нових точок «Булочної №1», «Сімейна пекарня» і «Франс.уа».

За його підрахунками, $5 тис. складе паушальний внесок, ще від $15 тис. — інвестиції в обладнання, меблі, ремонт і т. д.

Термін повернення інвестицій може становити від чотирьох місяців. Але багато що залежить від локації і дотримання стандартів мережі в разі франчайзингу.

Між відкриттям булочної в торговому центрі або в сегменті стріт-рітейлу експерт радить вибирати останній.

“У торгових центрах є ряд мінусів: наприклад, вони прив’язують оренду до валюти, така локація обійдеться дорого при тому, що не у 100% випадків вона виявиться затребувана”, – розповідає Коробка.

Крім того, щоб торгова точка приносила прибуток з першого дня, потрібно розміщувати її в трафікових місцях, вони працюють самі на себе. Також — приділяти увагу маркетингу.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що українці все частіше віддають перевагу нетрадиційним видам хліба. Цьому сприяє розвиток невеликих кафе, пекарень, закладів фаст- і стріт-фуду.

Українцям вже припали до смаку популярні в ЄС і США мафіни і донати. Ще один зростаючий сегмент – це булочки для хот-догів і чіабатта

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.