Міністерство аграрної політики та продовольства створить штаб, який у щоденному режимі відслідковуватиме ситуацію на ринку залізничних перевезень та раз на тиждень доповідатиме про результати уряду. Таке доручення відомство отримало на вчорашньому засіданні Кабінету міністрів.

До штабу мають ввійти представники «Укрзалізниці», Мінінфраструктури, Антимонопольного комітету та Державної фіскальної служби.

Таким чином КМУ відреагував на скарги численних аграрних асоціацій, в тому числі, щодо нестачі зерновозів.

«Втрати аграріїв, які скаржаться на нестачу зерновозів, це втрати всієї української економіки», — зазначив на засіданні Володимир Кістіон, віце-прем’єр-міністр України.

На його погляд, створення подібного щтабу дозволить оперативно вирішувати складнощі, які виникають з залізничною логістикою.

Окрім того, АМКУ у стислі терміни має перевірити, чи є обгрунтованим підвищення «Укрзалізницею» тарифів на вантажні перевезення.

Як ми писали раніше, через колапс на залізниці — підвищення тарифів, брак тяги і закриття станцій — у агробізнесу зриваються контракти на мільйони доларів.

Навіть після зростання вартості оренди зерновозів вони «розписані» на півтора місяці вперед. Вільний вагон зараз неможливо знайти раніше початку грудня.

В самій же «Укрзалізиці» покладають надії на приватний сектор. За словами керівника держкомпанії  Євгена Кравцова, завдяки проведеній реформі створено умови, за яких приватні перевізники почали активно й масово інвестувати в оновлення рухомого складу, зокрема в придбання зерновозів.

«Ми маємо понад 2 тисячі нових вагонів-зерновозів, збудованих з кінця 2017-го та за 9 місяців 2018 року. Аісля дерегуляції власник почав інвестувати в зерновози, і ми підтримуємо цей баланс», – цитує Кравцова прес-служба «Укрзалізниці».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.