Антимонопольний комітет України (АМКУ) пред’явив претензії до компанії “Сандора”, що входить в транснаціональну корпорацію PepsiCo, у зв’язку з чіпсами всесвітньо відомого бренду “Lay’s”, повідомляє “Верховенство права”.

На лицьовій стороні упаковки одного з видів чіпсів написано великими літерами слово «краб» і намальована це тварина. Однак напис «зі смаком» виконаний дрібними літерами і винесений в лівий нижній кут. На думку АМКУ він, порівняно з іншою інформацією, непомітний для покупця.

Отже, виробник неправильно інформує споживача про склад продукту, робить висновок АМКУ.

Згідно з текстом на звороті упаковки чіпсів, до їх складу входить ароматизатор “Краб”, ідентичний натуральному, а не інгредієнти з натурального ракоподібного.

Аналогічні смако-ароматичні добавки входять і в інші види картопляних чіпсів «lay’s»: «Бекон», «Білі гриби зі сметаною», «Італійський сир з травами», «Реберця під солодким соусом», «Мисливські ковбаски», «Курячі крильця барбекю».

Тобто товар «Сандори» — це «Картопляні чіпси зі смаком…” відповідного харчового продукту, смак якого має кожен окремий вид чіпсів.

Значить, компанія дає покупцеві неточні дані, і це може ввести його в оману, роблять висновок фахівці АМКУ.

Оскільки це порушення статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», Антимонопольний зобов’язав «Сандору» привести свої упаковки у відповідність із законодавством.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.