Після того, як «Укрзалізниця» оголосила про підвищення орендних ставок на вагони для транспортування вантажів відразу на 48%, приватні компанії теж вирішили не відставати. Правда останні підняли свої розцінки не так різко – на 10-15% залежно від типу вагона, повідомляє «АПК-Інформ».

За словами Володимира Іващука, голови правління асоціації «Український логістичний альянс», вартість оренди зерновозів зросла до 1600-1700 грн/добу, піввагонів – до 1300-1400 грн.

Експерт говорить, що ситуація стає критичною: з одного боку, на залізниці спостерігається гонка орендних ставок, з іншого боку, бізнес намагається перенести частину навантаження на автотранспорт, із-за чого вартість автоперевезень теж подорожчала на 10-20%.

Але навіть з урахуванням зростання тарифів, знайти зараз вільний рухомий парк є для зерновідправників великою проблемою.

«Зерновози зараз неможливо законтрактувати раніше кінця листопада – початку грудня. Навіть по 1700 грн/добу неможливо знайти вільний зерновоз. І є інформація, що за такою ціною вантажовідправники вже готові укладати довгострокові контракти», – додав Іващук.

Нагадаємо, раніше AgroDay писав, що депутати аграрного комітету Верховної Ради вимагають через Президента зниження тарифів на вантажні залізничні перевезення та звільнення в. о. голови «Укрзалізниці» Євгена Кравцова. Того ж просять численні аграрні асоціації.

Варто відзначити, що питання нових тарифів піднімалося ще місяць тому. Тоді ж було зібрано екстрене засідання, на якому представники аграрного комітету звернулися до прем’єр-міністра з проханням не допустити підвищення розцінок. Однак реакції ніякої не було – тиждень тому УЗ різко підняла тариф на вантажоперевезення, закрила 27 станцій, а ще 65 відмовилися виконувати заявки аграріїв.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.