Ринок супермаркетів і гіпермаркетів став досить конкурентним, тому в найближчі 3-5 років в продуктовому ритейлі буде розвиватися новий мережевий формат — магазини біля дому. Такими очікуваннями поділився Андрій Жук, голова правління Асоціації рітейлерів України.

«Мережеві гравці тільки починають з’являтися. Наприклад, такі як Близенько у Львові і Коло в Києві», — каже Жук.

Зазвичай вони являють собою торгові точки до 100 кв. м. в центрі міста або важкодоступних місцях, де не відкриєш великий супермаркет.

Такий формат, зазначає Жук, широко розвинений у Польщі. У них налічується 6000 подібних магазинів.

А ось великому рітейлу доводиться змагатися за споживача. Це обумовлює появу нових цікавих кейсів: створення фуд-кортів в торгових залах, введення бонусів у вигляді іграшок/знижок і т. д. за певну суму чека.

Також Жук наводить приклад Goodwine. Цей нішевий магазин продає мільйон пляшок на рік, і сам створює культуру споживання вина серед споживачів.

Одна з особливостей мережі — її постійна база клієнтів. Вони відвідують різні заходи мережі: курси сомельє, дегустації, уроки та майстер-класи. Це розвиває лояльність до бренду і сприяє зростанню продажів під час подібних заходів.

До речі, згідно з дослідженням GT Partners Ukraine, в Україні відкривається все менше нових продуктових магазинів. За перше півріччя 2017 р. їх з’явилося 229, тоді як за аналогічний період поточного року – 201.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...