Країни Азії, Близького Сходу та Європейського союзу в плані торгівлі дуже відрізняються як за культурним особливостям, так і за умовами роботи. Про це в інтерв’ю «АПК-Інформ» розповів Костянтин Халахандрик, аналітик компанії Senda Agro-Traiding, яка займається експортом рослинної олії.

Наприклад, зазначає він, покупець з ЄС майже завжди віддасть перевагу швидкому відвантаженню за низькою ціною, а оплата здійснюється за фактом доставки.

Також існують деякі проблеми з сертифікацією для експорту на ринки ЄС, а якість продукції тут виступає основним критерієм здійснення оплати.

Однак, незважаючи на багаторічний досвід співпраці, європейська компанія в будь-який момент може купити масло у конкурентів, якщо ціна там цікавіша.

На противагу цьому клієнти в Азії більше орієнтуються на довгострокову співпрацю і менш схильні до зміни постачальників, розповідає Халахандрик. Вони більш лояльні до якості товару, а оплата в основному відбувається тільки за акредитивом.

У країнах Близького Сходу споживачі згодні давати вищу ціну за отримання відстрочки платежу, так само, як готові здійснювати передоплату за отримання низької ціни.

А ось вимоги до якості продукції дуже суворі, хоча умови оформлення вантажу і товаросупровідних документів відносно гнучкі, додав фахівець.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.