Розвиток в Україні кафе, невеликих пекарень, закладів фаст- та стріт-фуду стимулює споживачів все частіше переходити на нетрадиційні види хліба та хлібобулочних виробів, йдеться у дослідженні аналітичної компанії Pro-Consulting.

Українцям уже припали до смаку популярні в ЄС та США маффіни та донати, що виражається у швидкому зростанні попиту на них. Сегмент донатів ще менш заповнений, ніж сегмент мафінів, але точок, де можна придбати ці американські круглі пончики, стає все більше. 

Аналітики зазначають, що маффіни прийшли на вітчизняний ринок раніше донатів і зараз більш поширені. Для підтримки купівельного інтересу до цього продукту виробники все частіше урізноманітнюють асортимент за рахунок використання смакових добавок. 

Ще одним зростаючим сегментом на ринку є виробництво булочок для хот-догів та чіабатта.

Драйвером цього зростання став розвиток галузей громадського харчування, фаст-фуду, ресторанно-готельного бізнесу.

Окрім того, тенденцією останніх років стало збільшення на ринку вітчизняного тіста та тістосумішей. Якщо раніше частка імпортної продукції перевищувала 23%, то зараз становить лише 15%.

При цьому багато українців не проти самі випікати хліб. Але не витрачаючи час на найбільш трудомістку операцію – приготування тіста. Тому замороженого продукту на ринку також більшає.

На противагу цьому ринок традиційного хліба в Україні постійно скорочується. Обсяги виробництва падають на 5-10% щороку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.