Жимолость – це ягода, у якої взагалі немає перспектив на ринку. Ті, хто говорить інакше, як правило, просто зацікавлені продати саджанці. Таку думку в інтерв’ю east-fruit висловив Тарас Баштанник, керівник компанії «Українська ягода».

Зараз у компанії під жимолостю 5 га. Але якби знали, що так буде, то взагалі не садили б її, говорить фермер. Жимолость нікуди продати не те що в Україні, але і в світі.

«Спробувавши працювати з цією ягодою, розумію, що ні через п’ять, ні через десять років прибутку вона не принесе», — додає Баштанник.

На його погляд, покупець просто не оцінив ягоду, адже вона досить незвичайна за смаком. Немає сформованої культури її споживання.

Ті, хто посадив, просто «повелися» на тренд. Так було, наприклад, і з чорною смородиною, коли її почали масово купувати. Потім ціна просіла, і до цієї культури ягідники не повернуться, як мінімум, наступні 5 років.

Він також розповідає, що у компанії були спроби реалізувати жимолость через велику мережу супермаркетів. У сезон вона продає по 30 тонн лохини щотижня. А ось жимолості не змогли продати і 300 кг. її просто не купують.

До слова, офіційної статистики з виробництва жимолості в Україні не ведеться. Згідно маркетинговим дослідженням, площі під культурою оцінюються приблизно в 120 га. При цьому приблизно половина комерційного виробництва зосереджена в руках трьох господарств.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.