Україна зробила пробну поставку лохини на ринок Сінгапуру. Обсяг партії склав всього 500 кг, а продати її вдалося по 250 грн/кг (приблизно €7,66). З цієї суми 28% або приблизно 70 грн на кожному кілограмі склали витрати на логістику, розповідає в інтерв’ю east-fruit Тарас Баштанник, керівник компанії «Українська ягода».

За його словами, метою поставки було вивчення можливостей логістики на настільки віддалений ринок. Ринок, який експерти вважають майбутнім. У плодоовочевому сегменті в тому числі.

Баштанник розповідає, що поки культура споживання свіжих ягід там тільки формується. І лохина поряд з черешнею і полуницею — якраз у тренді.

Але виявилося, що логістика в Сінгапур досить складна. Набагато легше туди поставляти свіжі ягоди з США або Австралії. «Нам же доводиться доставляти ягоду навіть не прямими авіарейсами, а через Стамбул. Тобто, невідомо, в якому стані доїде ягода після перевантаження і перепадів температур», — говорить виробник.

На його думку, в найближчій перспективі в експорті свіжих ягід краще орієнтуватися на ринок ЄС — він великий, та й знаходиться «під боком». Хоча і більш вимогливий щодо якості.

Але, враховуючи витрати на логістику в Сінгапур, в ЄС можна отримати за свіжий продукт фактично ту ж ціну.

Разом з тим, в Українській плодоовочевій асоціації говорять, що одним із оптимальних варіантів поставок свіжої ягоди в Азію є її транспортування автотранспортом до Стамбулу, і тільки потім повинне здійснюватися перевантаження на прямі рейси в аеропорту.

Це дозволить запобігти перепадам температур і зменшити загальні витрати. Таким чином можна буде експортувати в Сінгапур, Малайзію, Гонконг та інші країни. Причому, не тільки лохину, але і малину, черешню і т. д.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...