Українські виробники свіжих молокопродуктів у серпні поточного року поставили на зовнішні ринки 1,6 тис. тонн ультрапастеризованого молока, що на 62% більше, ніж у попередньому місяці. Таке зростання експорту цього продукту вдалося здійснити завдяки поставкам до країн Близького Сходу, повідомляє «Інфагро».

Крім того, тепер на зовнішні ринки українські виробники продають ще й інші молочні продукти. У серпні за кордон було відправлено 0,7 тис. тонн свіжих молокопродуктів. Зокрема, на ринки Молдови і Грузії поставлені кисломолочні продукти, а до Польщі — йогурти.

Що стосується внутрішнього ринку, то для виробників свіжих молокопродуктів з приходом вересня настав найкращий час для заробітку, стверджують аналітики видання, тому що на ринку ще досить хороша пропозиція недорогої сировини і, при цьому, споживчий попит на продукцію вже помітно виріс.

Цільномолочники можуть підвищити ціни закупівлі сировини і, в той же час, підвищити відпускні ціни на готову продукцію. Таким чином, основні товарні позиції на внутрішньому ринку в порівнянні з серпнем поточного року подорожчали на 2-5%.

Експерти стверджують, що виробники хотіли б і далі підвищувати ціни, але це може негативно позначитися на темпах зростання продажів.

Раніше Яна Музиченко, аналітик Асоціації виробників молока, повідомляла, що закупівельна ціна на українське молоко вже наблизилася до європейської. За її словами, вітчизняну сировину купують по €0,27 за кілограм, а в Європі ціна на неї становить €0,32-0,33 за кілограм.

При цьому в роздробі українське молоко коштує дорожче, наприклад, ніж польське. За інформацією Мар’яна Заблоцького, заступника директора Української аграрної асоціації, середня ціна за літр молока в Польщі в перерахунку на українську гривню коштує на 10 грн дешевше, ніж в Україні: 14 грн проти 24 грн.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...