Подружжя Сергій і Марина Бондаренко, що володіють групою компаній «Ліга», куди входить відомий інформаційний економічний ресурс «Ліга.Бізнес», стали співвласниками мережі кав’ярень Aroma Kava, пише це видання посилаючись на інтерв’ю з Мариною Бондаренко.

Мережа працює у форматі франшизи і сьогодні налічує десятки кафе у 20 містах України.

Тому, щоб бізнес Бондаренко диверсифікувався, посприяли сини подружньої пари − Дмитро і Михайло, зізнається Марина.

Частка Бондаренко в Aroma Kava міноритарна, однак ефект від неї група вже відчула: це бізнес, що генерує хороший грошовий потік, зазначає співвласниця «Ліги». За її словами, можливо, група вкладе кошти і в інші проекти HoReCa.

Раніше ми писали, що міжнародна мережа кав’ярень Starbucks відмовилася заходити на ринок України. Він здався корпорації не надто великим, а українці недостатньо фінансово спроможними, що б успішно розвивати тут бізнес.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.