Фото: autotechonline.co.za

Український бізнес заявляє про свою готовність підтримати підвищення тарифів від «Укрзалізниці», а також передачу залізничних колій в оренду або концесію, аби компанія-монополіст не закривала малозавантажені, на її думку, станції.

Про це заявила Ольга Копейка, радник з юридичних питань і зв’язків з державними органами компанії Bunge Україна, передає AgroPortal.

Вона впевнена, що компанія зобов’язана знайти для бізнесу інші можливості для виходу з ситуації по цим станціям, а не відразу приймати радикальне рішення про їх закриття.

Копейка стверджує, що УЗ зазнає збитків не тому, що більшість станцій працюють неефективно, а тому що сама «Укрзалізниця» не може подавати туди вагони, тому варто було б вирішувати питання з ефективністю УЗ, а не говорити про закриття станцій.

Крім того, вона говорить, що «Bunge Україна» як бізнес готова співпрацювати з «Укрзалізницею» для пошуку альтернатив і додає, що, можливо, допомогло б підвищення тарифів. Але якщо і воно не буде дієвим, то УЗ могла б передати в оренду окремі колії, піти по шляху концесії або використовувати інший механізм, щоб залишити можливість бізнесу працювати.

«Ми готові підтримувати відповідні зміни в законодавстві», — заявила Копейка.

Нагадаємо, з метою економії «Укрзалізниця» оголосила про свій намір закрити 127, на її думку, малодіяльних станцій і зекономити при цьому близько 600 млн грн. На зекономлені гроші компанія збирається придбати 7,4 тис. вагонів, з яких 7 тис. піввагонів, 100 фітингових платформ для перевезення вантажних контейнерів і тільки 137 зерновозів (1,8% від загального числа придбаних вагонів).

Представники ринку заявляють, що закриття малодіяльних станцій не несе вигоди самій «Укрзалізниці», а робиться для окремого кола наближених до влади власників агрохолдингів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.