Український підрозділ французької групи Auchan планує створити в Україні маркетплейс — платформу для електронної комерції, яка оптимізує продаж товарів супермаркетів цієї мережі, повідомляє Retailers.

Це не просто інтернет-магазин, але і спосіб взаємодії між супермаркетом і клієнтами, наголошує Анна Корягіна, комерційний директор Ceetrus — компанії, що представляє Auchan в Україні.

У Франції маркетплейс Auchan працює з 2015 року. Створення його в Україні — глобальна стратегія розширення компанії в інших країнах.

На сайті будуть представлені категорії товарів, якими торгує мережа — від їжі до меблів.

З допомогою цього бізнес-інструменту рітейлери зазвичай розширюють асортимент гіпермаркету без додаткових фінансових вливань у складські приміщення.

Також маркетплейс Auchan у Франції — це не тільки інтернет-магазин, але частина єдиної системи каналів продажів. Наприклад, купувати товар та повертати його можна одночасно і через офлайн-магазини.

Маркетплейсы — це розвинута форма бізнес-процесів у торговельних мережа, яку використовують й інші гіпермаркети в Україні.

Як ми писали раніше, компанія «Roshen» подала позов у Господарський суд Києва на «Ашан Україна» проти використання назви «Київський торт» і зображення листя каштана на продукції, яку виробляла спеціально для «Ашана» компанія «Белларія».

Як повідомляло «Новое время», суд постановив знищити ці упаковки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.