Фото: baranivka.net

За перші три місяці сезону 2018/2019 року українські виробники поставили на зовнішні ринки рекордні для цього проміжку часу майже 20 тис. т заморожених ягід і фруктів і отримали $35 млн експортної виручки, що на 80% більше в порівнянні з червнем-серпнем 2017/2018 року, повідомляє EastFruit.

Аналітики видання пояснюють новий рекорд різким зростанням виробництва малини в 2017 році. Через нестачу потужностей з заморожування тоді велику кількість продукції реалізувати не вдалося.

Але вже в кінці 2017 року українські виробники заснували кілька проектів з шокового заморожування плодоовочевої продукції. У новому сезоні ці потужності почали працювати, продовжили рости й врожаї ягід.

Зокрема, завдяки зростанню виробництва суниці садової, малини, ожини та чорниці, а також гарному збору дикорослих ягід — наприклад, чорниці лісової, ціни на ринку сильно впали.

Малину літніх сортів заморозчики закуповували по 7-10 грн/кг і тільки у виняткових випадках вона могла бути вищою. На свіжому ринку ціна малини не перевищувала 20 грн/кг.

Сьогодні навіть ремонтантні сорти малини переробники закуповують за дуже низькою ціною. Це дозволяє їм сформувати хорошу базу для подальшого успішного експорту.

І при тому, що світові ціни на ягоди також досить невисокі, при низькій закупівельній ціні у експортерів не повинно виникнути проблем в отриманні прибутку, вважають аналітики видання.

Раніше Ірина Кухтіна, президент Асоціації «Ягідництво України» повідомляла, що за останні 4 роки українські виробники ягід наростили експорт у 10 разів.

Наприклад, у минулому році експорт ягід склав близько 30 тис. т, хоча раніше він не перевищував 3-4 тис. т. За її словами, Україна найбільше експортує малини, а на внутрішньому ринку популярністю користується суниця садова.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...