З метою більш ефективного транспортування зерна нового врожаю «Укрзалізниця» збільшить частку збірних маршрутів, розробить графік відправлень та буде брати до уваги пропускну здатність портів. Про це завив Вячеслав Єрьомін, операційний директор ПАТ «Укрзалізниця», передає прес-служба компанії.

За його словами, переважну кількість зернових маршрутів компанія відправлятиме за прописаним регулярним розкладом. Першими збірними станціями, що стануть відпрацьовувати цей пілотний проект, стануть станції Смородино та Гребінка.

Крім того, компанія також запровадить два обмеження, згідно з якими, по-перше, не можна надавати місячний план, що перевищуватиме можливості під’їзної колії та інші обмеження технічних процесів. А, по-друге, враховуватисе пропускну спроможність портів.

Єрьомін стверджує, що «Укрзалізниця» не буде навантажувати рухомі склади, якщо кількість замовлених вагонів буде більшою, ніж можливість їх прийняти у порту.

Він говорить, що основою графіку стануть подані плани, які підкріплюватимуться реальними можливостями до завантаження. Це не ідеальне рішення, проте «надувати» плани стане важче. І наголосив, що зараз фахівці компанії у пошуку механізму, що дозволив би отримувати своєчасну інформацію від учасників ринку стосовно проблем з рухомим складом.

Раніше повідомлялося, що через закриття 177 так званих малодіяльних станцій «Укрзалізниця» зекономить близько 700 млн грн витрат і придбає 7,4  вагонів, з яких 7 тис. піввагонів, 100 фітингових платформ для перевезення вантажних контейнерів і тільки 137 зерновозів.

До цього Микола Горбачов, президент Української зернової асоціації, прогнозував, що оборотність одного вагона цього року складе 12 днів, при тому, що минулого року вона була 8 днів при меншій загальній кількості вагонів у державі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.