
При собівартості якісних фітнес-батончиків у $0,2 ціна їх продажу становить $0,7. Тобто рентабельність такої продукції складає 250%. Це слідує із даних бізнес-плану, опублікованого аналітичною компанією Pro-Consulting.
Фахівці зазначають, що в організації виробництва здорових снеків основні витрати підуть на варочний котел (приблизно $10 тис.), лінію для формування продукту ($25 тис.) та упаковочну машину (близько $8 тис.).
Основними споживачами виробленого будуть люди у віці 23-50 років, які відддають перевагу здоровому способу життя.
Саме цей тренд підвищує попит на фруктові закуски, різні види яких містять злаки, сухофрукти, горіхи тощо. За останні п’ять років частка фруктових та злакових батончиків на глобальному ринку снеків зросла з 8% до 18%.
Не відстає від цих тенденцій і Україна. Попит на фітнес-баточники серед вітчизняних споживачів все вищий і переважно він задовольняється внутрішнім виробництвом.
Проте останнім часом спостерігається збільшення частки імпортної продукції. Це говорить про те, що українські виробники вже не справляються з запитами ринку, вважають у Pro-Consulting. А отже, в цьому сегменті з’явився простір для появи нового виробника.
Для успіху виробництва фахівці рекомендують підприємцям приглянутись до закордонних аналогів. Якість продукту має бути такою ж, але самі снеки повинні продаватися дешевше.
Нагадаємо, за останніми розрахунками, українці споживають в середньому 1,5 кг снеків на рік. Проте вони не до кінця сприймають снеки як повноцінний перекус, часто віддаючи перевагу свіжим фруктам, овочам або молочним продуктам.