Мережа кав’ярень «Шоколадниця», що працює в Україні по російській франшизі, проводить ребрендинг. Уже в серпні столичні заклади на Подолі, Хрещатику та проспекті Перемоги поміняли вивіски, а на їх місті з’явилися кафе «Паштет», пише Агроінсайдер.

«Шоколадниці» залишаться лише в торгових центрах. Ці кав’ярні працюють по франшизі, а всі інші кафе, які ми відкриваємо, — ні», — говорить  Клавдія Шевченко, менеджер по персоналу «Галерея-Алекс», що є власником мережі.

Видання зазначає, що перші «Шоколадниці» в Україні почали відкривати у 2006 році. Станом на 2014-й їх налічувалося вже 12. На початку 2018-го закладів залишилось 8. Нинішній ребрендинг торкнеться більшості з них.

Справа в тому, що за використання бренду «Шоколадниця» «Галерея-Алекс» щомісяця має сплачувати роялті – 7% від валового виторгу. Крім того, за саму франшизу холдингу свого часу довелось заплатити 2,5 млн рублів (приблизно $38 тис. по нинішньому курсу).

Ольга Насонова, експерт ресторанного бізнесу, називає нинішній ребрендинг «Шоколадниці» косметичними правками. За її словами, це усталена практика, аби позбутися сплати роялті.

«Досить поміняти деякі назви страв, трішки інтер’єру — і це вже інший заклад», — говорить Насонова.

Але все-таки вона констатує, що формат закладів відрізняється. Якщо «Шоколадниця» по суті своїй є кав’ярнею з розширеним асортиментом і не вимагає великої кухні та серйозних приміщень, то «Паштет» є швидше закладом чисто київського розливу в форматі кафе. Хоча у ньому і лишилось багато з асортименту старого закладу.

До слова, перша «Шоколадниця» була відкрита в Росії ще в 1965 році. І лише в 2001-му вона почала працювати за франчайзинговою схемою.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.