Продажі снеків в Україні за останній рік (квітень 2017 – березень 2018) зросли в натуральному вираженні на 6,8%. Про це свідчать результати дослідження Nielsen, передає MResearcher.

Аналітики зазначають, що зростання лишилося приблизно на тому ж рівні, що й роком раніше (6,1%). Все ж, це говорить про позитивний тренд на ринку, адже снеки – товар далеко не першої необхідності в раціоні українців.

«Зростання демонструє, що споживачі готові і можуть витрачатися на задоволення», — коментує Ростислав Степанчук, керівник групи по роботі з виробниками Nielsen Україна.

Згідно з дослідженням компанії, у грошовому вираженні продажі снеків за досліджуваний період зросли ще більше – на 24,7%. Роком раніше цей ріст склав 14,3%.

Основний приріст на ринку забезпечує категорія картопляних чіпсів, які займають 34% сегменту снеків в грошовому вираженні і 23% – в натуральному. За останній рік продажі чіпсів зросли на чверть.

Крім того, великою категорією з продажу в сегменті снеків є насіння соняшнику — з часткою 36%. За останній рік його продажі додали тільки в грошовому вираженні, у натуральних обсягах спостерігалося падіння на 7%.

У Nielsen також розповідають, що реалізація снеків в Україні в основному здійснюється через гіпер- і супермаркети (50,2%). Близько 28% продається через магазини традиційного формату, решта – через мінімаркети, кіоски і т. д.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.