В Україні складно налагодити ефективне виробництво салату, адже протягом сезону (від квітня і до заморозків) ціна на нього може коливатися в 3-4 рази. Крім того, якщо замовлення в певний час зірвалося, вже через тиждень урожай доводиться дискувати, адже головки переростають і втрачають товарний вигляд.

Як розповідає в інтерв’ю propozitsiya Вадим Сохацький, директор компанії «Когорта», іноді трапляється так, що на ринку з’являється короткочасний незадоволений попит, ціни ростуть, а запропонувати покупцям нічого.

Також на салатне виробництво сильно впливає погода. «Буває, доводиться відбраковувати 20% рослин. А буває і 50%, — розповідає Сохацький. — Аналогічно з урожайністю».

Крім того, складно заздалегідь передбачити співвідношення попиту на різні види салату. За словами фермера, попит ніколи не зростає на все відразу: якщо якась позиція падає, то інша виручає виробника.

Все справитися зі складнощами виробникам салату допомагає досвід і маркетинг. Вони вже навчилися, як вгодити споживачу: миють салат, упаковують, пропонують салат та іншу зелень в горщиках, експериментують з сортами.

Нагадаємо, за оцінками учасників ринку, в найближчі три роки ринок салатів в Україні зросте мінімум на 20%. Поки ж він насичений вітчизняною продукцією лише на 15%.

Цілорічно вирощують зелень лише 5 підприємств. Щоб закрити внутрішню потребу, основні обсяги доводиться імпортувати.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.