Мережа супермаркетів «АТБ» формату “дискаунтер” за останнє півріччя в порівнянні з тим же періодом 2017-го збільшила товарообіг на 32,6% — до 48,4 млрд грн, повідомляє Інтерфакс-Україна.

Це вже певний рекорд: за весь 2017 рік мережа збільшила товарообіг на 37% порівняно з 2016-м.

Частка «АТБ» на ринку роздрібного рітейлу в першому кварталі досягає 16 %, збільшившись майже на 2 %. Тенденція до зростання частки — стійка, стверджує Борис Марков, генеральний директор «АТБ».

«Це результат загального зростання кількості торгових підприємств і експериментального оновлення формату магазинів», — пояснює він.

За останні півроку мережа поповнилася 48-ма новими магазинами і сьогодні налічує більше 900 точок по Україні.

Як повідомляли раніше ЗМІ, оновлення бізнес-моделі «АТБ» полягає в тому, що ціни мережа залишає низькими, а магазини модернізує.

Так, супермаркети відмовляються від традиційних турнікетів. Вони, на думку маркетологів мережі, анітрохи не посилюють безпеку, зате знижують довіру покупців до магазину.

«АТБ» також частково відмовляється і від охоронців, демонтує зайве торгове обладнання, забирає з залів рекламні матеріали, додаткові місця та холодильники постачальників, місця обробки м’яса, точки з розсипними товарами і ваговими ковбасами та цукерками.

Згідно нового формату, в супермаркетах з’являються каво- та фреш-машини, автомати з морозивом. «АТБ» позбавляється від зайвих «Маріванн» за прилавками, тестує каси самообслуговування.

Мережа планує відкрити перший магазин без касирів. У частково оновленому форматі працюють вже 60 точок мережі.

Як ми повідомляли раніше, власники «АТБ» заборгували 4 млн грн Фонду гарантування вкладів фізосіб — правонаступникові збанкрутілого банку «Національний Кредит».

Фонд у свою чергу з грудня 2016 року доводить у суді, що переплатив 4 млн грн за оренду приміщень у мережі «АТБ».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.