Найбільший виробник курятини компанія «Миронівський хлібопродукт» за підсумками 1 півріччя 2018 року збільшив виробництво до 308 тис. т, що на 7% перевищує торішній результат.

Як пояснює компанія на Лондонській фондовій біржі, це сталося через зростання виробництва більш важкої курки і зниження рівня вибракування.

Обсяг продажів за цей же період склав 288 тис. т (+2%). При цьому якщо реалізація на внутрішньому ринку демонструє скорочення на 4%, до 161 тис. т, то експортні продажі ростуть. За звітний період вони склали 123 тис. т або на 9% більше по відношенню до 1 півріччя 2017-го.

Фактично зростання зовнішніх продажів відбулося за рахунок першого кварталу. У другому кварталі 2018-го експортні обсяги були більш-менш стабільними — 71 тис. т проти торішніх 70 тис. т.

МХП відзначає, що продовжує дотримуватися стратегії географічної диверсифікації збуту, а також оптимізує асортимент продукції, нарощуючи постачання в регіон MENA, ЄС, Африку та Азію.

В цілому на експорт йде 43% виробленої компанією курятини.

Якщо обсяг продажів птиці зріс незначно, то ціни на курятину за перше півріччя додали 21%. Кілограм птиці в середньому коштував 39,17 грн (без урахування ПДВ) проти 32,35 в минулому році.

Підвищення було зумовлене переважно зростанням експортних цін за рахунок оптимізації асортименту продукції, кажуть в МХП. Також на загальне збільшення дещо вплинуло підвищення внутрішніх цін і зниження продажів недорогої замороженої курки.

Поряд з цим МХП продовжує розширювати виробничі потужності. За останній квартал на Вінницькому птахокомплексі були введені в експлуатацію ще дві ділянки, на початку липня – власна бійня.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.