Фото: news-for.me

Українські сільгоспвиробники цілком можуть вийти на ринок Японії. Попри розповсюджені про цю країну міфи, японці є новаторами і дуже люблять експериментувати та поєднувати традиційні японські продукти з екзотичними імпортними. Вони не бояться бути імпортозалежними, оскільки населення має високі доходи і може собі дозволити все, що завгодно. Єдиний нюанс: їх потрібно зацікавити, йдеться у огляді «Новое время».

За словами Юрія Луценка, партнера консалтингової компанії Coin, японців цікавить органічна продукція, продукти без глютену чи цукру. Також їх цікавлять українські кондитерські вироби, соління, борщові заправки, а завдяки розповсюдженій у Японії думці про те, що буряк подовжує життя, зростає і його популярність.

Виходити на ринок Японії потрібно у першу чергу через великих гравців, радить Ірина Лукашук, директор з продажу компанії LiQberry, яка за чотири місяці стала продавати на ринок цієї країни пасту з чорниці.

За її словами, попри те, що настільки стрімкий вихід компанії на ринок Японії є беззаперечним успіхом, вони припустилися помилки, почавши співпрацю з низів. Тепер справи компанії йдуть дуже повільно, тому LiQberry змінює стратегію.

«Система ведення бізнесу в Японії нагадує трикутник, на верхівці якого знаходяться великі трейдери. Вони спускають товар дистриб’юторам, а ті — в роздрібні мережі», — говорить вона.

За словами Акіко Охара, керуючої виставкою Foodex Japan, вихід імпортного товару на японський ринок зазвичай потребує трьох років. Японці дуже прискіпливі та обережні на початку, але якщо вони почнуть з вами співпрацювати, то будуть надійними партнерами на довгий період часу.

«Багато країн на Foodex представляють національні образи. Так само може вчинити і Україна, адже побудова національної іміджу особливо важлива для продуктів з доданою вартістю», — говорить вона.

На сьогоднішній день за таким шляхом на ринку Японії працює українська компанія Agrofusion, яка експортує томатну пасту. Своїх японських покупців вона цікавить завдяки правильній «легенді» про те, що томати вирощують в традиційному для них регіоні — на Херсонщині. При цьому, вони сертифікувала свою продукцію згідно з японським органічним стандартам і, таким чином, поєднали традиції та інновації.

За словами експертів, що дійсно не цікавить японців, так це сировинна продукція. Ця ніша на японському ринку або давно зайнята, або захищена митами.

Раніше повідомлялося, що потенційний об’єм українського експорту у Японію становить  $460 млн. На сьогоднішній день до цієї країни вже експортується українська гречка, томатна паста, вина, мед та кондитерські вироби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.