За останні 3-5 років в Україні спостерігається вражаюче зростання інвестицій в придбання власних вагонів. Про це в ефірі «5 каналу» розповів Сергій Феофілов, генеральний директор аналітичної компанії «УкрАгроКонсалт».

З’явився і новий напрям – маршрутні поїзди. Це 54 вагони, які завантажуються одним зерном і курсують від внутрішнього елеватора до порту.

Експерт прогнозує, що найближчим часом інвестори будуть вкладатися у внутрішні елеватори і в логістику. Причому не тільки залізничну, але і в автотранспорт, а також в річковий.

«Потрібні сотні мільярдів гривень інвестицій. Це повинна бути програма на 3-5, а то й 7 років», — вважає Феофілов.

Про інвестиції у власний парк зерновозів активно говорять і самі компанії. Напередодні про купівлю сотні нових хоперів повідомила LNZ Group. Там розповідають, що таким чином зможуть планувати поставки за укладеними договорами, уникаючи дефіциту і перебоїв у поставках вагонів з боку «Укрзалізниці».

LNZ купила відразу два поїзди — по 54 вагони на два різних маршрути.

До цього минулого місяця 300 нових зерновозів у Крюківського вагонобудівного заводу придбала «Агропросперис».

Також власним рухомим складом обзавелася «Кусто Агро», компанія «П’ятидні» і багато інших.

Відзначимо, що на поточний час залізниця забезпечує транспортування 63% загального обсягу зерна, на автотранспорт приходиться близько третини, річковий флот забезпечує перевезення близько 5% врожаю.

Загалом в обороті агровиробників знаходиться близько 19 тис. зерновозів, з них майже 5 тис. – приватні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.