Французька компанія Danone, прагнучи зупинити багаторічний спад продажів своїх продуктів, не виключає, що найближчим часом почне виробляти переважно йогурт без вмісту молока, повідомляє Bloomberg.

Це торкнеться в тому числі й флагманських продуктів Danone — Activia і Actimel. В умовах стагнації молочної галузі в цілому компанії потрібна інша стратегія, з іншими складовими для зростання.

Недавній ребрендинг Activia ефективних результатів не приніс, вважають експерти.

Дослідницька компанія Future Market Insights прогнозує зростання світового попиту на безмолочный йогурт приблизно на 5 % в рік, і до 2027 році він досягне $7,4 млрд.

У Danone вже є бренд Alpro, другий за величиною бренд в Європі після Activia. Він лідер на ринку молочних альтернатив в Європі з часткою ринку більше 40%.

Цей продукт являє собою яєчний йогурт із включенням сої, мигдалю і кокоса, а також рису, кешью і вівса. Майже за рік Alpro показав двозначний відсоток зростання продажів. У жовтні бренд представив веганське морозиво у Великобританії.

Перехід на молочні замінники обумовлений не тільки проблемами на ринку молока, але і швидко зростаючим, хоча і невеликим споживчим сегментом веганів.

У 2016 році у Великобританії цієї дієти дотримувалися більш 0,5 млн жителів, що майже в 4 рази більше, ніж десятьма роками раніше.

Йдуть по п’ятам за Danone інші молочні альтеранивщики. Наприклад, ізраїльська компанія Yofix Probiotics Ltd. виготовляє соєвий і немолочний пробіотичний йогурт із суміші зернових, сочевиці, зерна і насіння.

У минулому році в Эмеривіллі (Каліфорнія) компанія Ripple Foods почала продавати безмолочну альтернативу йогурту з білком гороху.

Нагадаємо, що Danone – найбільший світовий виробник йогурту. Його частка ринку, що досяг $83 млрд, становить 17%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.