Німецький стартап NearBees придумав, як вирішити проблему пересилки при покупці меду онлайн. Солодкий продукт просто запакували в зручні та міцні конверти.

NearBees продає мед від локальних виробників. Вони реєструються на сайті, описують свій продукт та виставляють на нього ціни. Особливо добре йде мед з приставками «біо». Також велику роль відіграє фактор місцевого виробника. Німці охоче купують такий продукт. І купують дорого — ціни починаються від €5 за півлітрову банку, пише ituade.

Але як банку не пакуй, лишається висока ймовірність того, що вона розіб’ється в процесі транспортування.

Тут продавцям і прийшла на думку ідея розливати мед в герметичні конверти. Мед доводиться до рідкого стану, заливається в паперову тару та закривається – все, його можна пересилати як звичайний конверт.

Тепер крім надання торгової площадки проект заробляє на продажі герметичної тари.

На сайті NearBees наводяться розрахунки: якщо продавати 400 грамів меду за роздрібною ціною €9, то після вирахування комісійних (15%), вартості пересилки (€1,50) та медової тари (€1), бджоляр отримає чистими €4,65.

Нині в проекті зареєстровано 1100 бджолярів.

Ідея подібного стартапу могла б спрацювати і в Україні. Чому б і ні? Адже Німеччина у нас купує понад 13 тис. т меду на рік. Щоправда, доволі дешево — по 2,25 $/кг.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...