Американська компанія Frito-Lay навчилась друкувати звичайні картопляні чіпси на 3D-принтері, передає technologyreview.

Саму технологію розробив світовий виробник закусок PepsiCo — аби не тільки йти в ногу з часом, але й пришвидшити виробничий процес.

Друковані тривимірні чіпси назвали Deep Ridged. Вони вийшли рифленими, товстими і дуже хрумкими.

Перші спроби друкувати картопляні чіпси були ще кілька років тому. Але тоді вони виходили занадто маленькими та погано тримали форму. Пізніше команда дослідників створила аж 27 реалістичних моделей — з різною хвилястістю та довжиною гребенів. Зупинилися на дев’яти. Їх приготували, упакували і протестували зі споживачами.

Останні показали до нового продукту особливу прихильність, це і послужило стартом більш масового виробництва.

Зараз Frito-Lay друкує чіпси на недорогому обладнанні, аби кінцевий продукт не вийшов надто вартісним.

При цьому фахівці ринку говорять, що в наступні 3-5 років у світі з’являться повністю автоматизовані 3D-типографії для друку харчових продуктів. Вони також прогнозують прискорення швидкості друку.

І це досить ймовірно. Уже в минулому році одна з крупних лабораторій — лабораторія Харта — продемонструвала суттєвий прогрес в покращенні швидкості друку, наблизившись до ідей миттєвого прототипування.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.