Українські ритейлери будують свої теплиці, аби перестрахуватися від нерегулярних поставок овочів. Про це в ефірі AgroFM розповів Олександр Динник, експерт тепличного ринку та генеральний директор компанії «Гавриш Україна».

Наприклад, не так давно цим шляхом пішла мережа АТБ. Вони побудували майже 7 гектарів, причому не плівкових, а нових скляних теплиць, говорить Динник. Вирощують там огірок у три обороти. Перший оборот – з вересня до грудня.  Другий – зимово-весняний період, потім — літній.

«Ритейлеру хочеться стабільності, — пояснює фахівець. — Бувають роки, коли в липні-серпні взагалі немає якісного огірка. А на полицях він має бути присутнім».

Зазвичай огірки на вітчизняному ринку є з лютого по травень. У травні з теплиць викидають огіркове бадилля і пропозиції стає дуже мало.

Все тому, що огірка відкритого ґрунту у нас вирощують небагато, говорить Динник. Навіть влітку в Україні не вистачає якісного огірка.

До слова, огірки разом з помідорами є основними овочами, які садять в українських теплицях. Під них відводиться більш як 90% площ. Приблизно 40% останніх — під огірки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...