E4797b5b3f9c7a529103060e07e2ae28 696x522

Світові тренди у овочівництві демонструють ріст ринку свіжих (підготовлених) овочів. У той самий час попит на консервацію сильно знижується. Про це заявив Іво Кюмюрджієв, директор насіннєвої компанії «Рійк Цваан Україна», передає Agrotimes.

Напевно 70% усіх овочів, що сьогодні вирощуються у світі, продаються цілісними та свіжими. І ринок продовжує рости.

За словами Кюмюрджієва, заморозка, консервування чи сушіння — гарні способи для виробника запобігти втратам. Проте тренди останнього десятиріччя демонструють спад у споживанні консервованих овочів.

У той самий час щорічно у середньому на 1% зростає попит на заморожені овочі.

Як зазначає Кюмюрджієв, особливим попитом серед споживачів сьогодні користуються зручні для приготування та вживання в їжу овочі, які, крім того, мають привабливий зовнішній вигляд. Це особливо пов’язано з картинкою, яку споживачам пропонують засоби масової інформації та соцмережі.

Стосовно виробників, то серед них зростає популярність виробництва овочів у теплицях та на так званих овочевих фабриках.

Росте популярність і органічних овочів. При чому сертифікація для споживачів стала не менш важливою, ніж сам продукт.

«Global G.A.P став буденною річчю, а обмеження максимально допустимих концентрацій пестицидів стають більш суворими, ніж юридичні обмеження. Схоже, що сучасні покупці більше стурбовані сертифікацією, ніж самим продуктом», – говорить Кюмюрджієв.

У так званих багатих країнах особливої популярності набула концепція local to local: споживачі свідомо платять більше за овочі, що були вирощені в їхньому регіоні.

Ну, і звісно, брендинг та власна історія продукту. Ці речі, на думку Кюмюрджієва, є не менш важливими у підвищенні споживчого інтересу до продукту.