Продукція з карпатських дикоросів, яку вже майже три роки виготовляють «Джерела Карпат» завоювала не лише українського споживача, але й закордонного. Соки, джеми, морси бренду «Карпати. Насолоджуйся» (або «Carpaty Enjoy») продаються у п’яти країнах Європейського Союзу, а також в Азії, Африці та Америці. Загалом підприємство експортує майже половину обсягу виготовленої продукції, і поступово виходить на ринок органічної продукції, повідомляє сайт «Про Захід».

Виробничі потужності «Джерел Карпат» розташовані у Перечині на базі радянського соковинного заводу. Тут же, у лісах гірського району – сировинна база, адже велика кількість продукції бренду, за винятком овочевої лінійки, виготовляється з дикоросів і не потребує культивованих ягід чи фруктів.

На сьогоднішній день виробничі потужності заводу завантажені на 60%, хоча дозволяють випускати близько 1,5 млн пляшок і банок продукції на рік. Керівництво компанії пояснює: проблема не у сировині чи робочий силі, просто зараз не настільки висока реалізація.

Підкорювати ринок Європи підприємство вирішило після отримання Україною квот від ЄС, проте, як може здатися, приваблює у Європі зовсім не ціна, а масштаби ринку.

«Сьогодні у нас однакова відпускна ціна, що на внутрішньому ринку, що на експортні партії. Але у Європі значно більший ринок і тому вона нам цікава. А оскільки ми не можемо конкурувати в сегменті найдешевшої продукції, то робимо ставку на якість і ексклюзив», — говорить Сергій Гецко, керівник відділу продажів компанії.

За його словами, європейці зважають у першу чергу на ціну продукції і вважають, що продукт з України має коштувати дешевше, адже тут дешева робоча сила і сировина. Проте продукція «Джерел Карпат» не є найдешевшою на європейському ринку, оскільки цього не дозволяє стратегія виробляти якісне. Тому покупців з Європи сьогодні доводиться переконувати, що закарпатський продукт кращий, за той, що виготовлений у них.

Проте не лише смак та екологічність переконують європейського покупця. Продукція компанії має унікальний привабливий вигляд. Завдяки спеціальній технології виробництва фрукти та ягоди залишаються цілими та зберігають первинний смак та колір. Це є забезпечує продукції не лише привабливий вигляд, але й дозволяє обходитися без барвників, ароматизаторів та консервантів.

Крім того, «Джерела Карпат» мають свою унікальну лінійку лісових напоїв: березовий сік, напої з липи, шипшини, цвіту акації та бузини. Таких напоїв не пропонують інші виробники, а їх зовнішній вигляд неабияк приваблює споживачів. Наприклад, напої з акації та бузини розливаються у пляшки разом із цвітом.

Делікатеси українського бренду сьогодні можна придбати в Чехії, Німеччині, Латвії, Польщі та Угорщині. Крім ЄС, продукти компанії є на азійському (Азербайджан), африканському (Уганда) і північноамериканському (Панама) ринках.

Зараз компанія багато уваги приділяє органічному виробництву. «Джерела Карпат» пройшли процес перевірок та контролю і отримали сертифікат «Органік стандарт» на березовий сік. У найближчих планах – розширення асортименту органічної продукції.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.