«Миронівський хлібопродукт» запустив нову торгову марку «Вінницькі курчата», яка буде випускатися на «Вінницькій птахофабриці», передає Delo.

Нова ТМ «Вінницькі курчата» функціонує в пілотному режимі та орієнтується на низький ціновий сегмент.

Обсяг виробництва продукції під нової ТМ становить 250 тонн. Реалізація ТМ «Вінницькі курчата» на даний момент відбувається переважно у Вінницькій області.

Іван Філіппов, керівник напрямку «Управління торговими марками» холдингу МХП, зазначив, що дистриб’ютори можуть самостійно приймати рішення про просування нової ТМ в інших регіонах, зокрема, в Києві. Також він повідомив, що проект реалізується вже три місяці, але його результати оцінювати поки що рано.

Нагадаємо, «Миронівський хлібопродукт» у 2017 році розпочав будівництво другої лінії Вінницької птахофабрики (Ладижин, Вінницька область). В цілому агрохолдинг до 2020 року наростить виробництво курятини до 730 тис. тонн на рік.

У минулому році «МХП» отримав $176,2 млн чистого прибутку, тоді як прибуток у 2016 році склав $69,7 млн.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.