Канадська компанія Canopy Growth — один з найбільших виробників ненаркотичних конопель в світі за розміром ринкової вартості. Акції Canopy Growth незабаром торгуватимуться на Нью-Йоркській фондовій біржі, але працює компанія відносно недавно — з 2014-го.

Canopy Growth порівнюють з Procter & Gamble, адже її продукція задовольняє найрізноманітніші вимоги третини з 270 тис. офіційно зареєстрованих в Канаді споживачів.

Canopy Growth ростить, сушить, обробляє, упаковує продукти з марихуани на декількох об’єктах. Зрозуміти всю міць цього виробництва можна, заглянувши всередину.

У компанії є теплиці по всій Канаді, але її штаб-квартира базується в колись покинутій фабриці шоколаду Hershey в маленькому містечку Смітс-Фоллз (Онтаріо).

Колишню шоколадну фабрику площею 42 акра компанія купила у січні 2016-го за $6,6 млн.

Брюс Лінтон, генеральний директор Canopy Growth, вважає, що найбільш вигідним марихуановий бізнес буде в доповненні з переробкою — виробництвом масел, наприклад.

Препарати компанії мають незвичайний брендинг, який можна було б помилково прийняти за виробництво джинсів.

Очікується, що до 2020 року ринок марихуани в Канаді становитиме $6,5 млрд. Для порівняння, $5,1 млрд канадці в минулому році витратили на лікер. Прогнозна цифра майже наближається до нинішніх продажів вина.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.