Ринок жимолості все ще залишається «примарним» — незважаючи на те, що інтерес до нішової ягоді активно зростає. Таку думку висловив Олександр Ярещенко, заступник директора з наукової роботи Інституту садівництва НААН, пише «АПК-Інформ: овочі і фрукти».

За його словами, в Україні навіть немає офіційної статистики щодо вирощування та експорту цієї ягоди. Втім, як її немає і в ЄС чи Канаді, де жимолость теж починає набирати популярність.

Оцінки маркетингових досліджень говорять про те, що жимолостю в нашій країні засаджено приблизно 120 га. При цьому приблизно половина комерційного виробництва зосереджена в руках трьох господарств.

Це обумовлено низкою причин, говорить Ярещенко. Серед них — брак інформації та досвіду в самих фермерів.

«Технології виробництва поки невідпрацьовані. Фермери вчаться на своїх помилках, а це веде до втрат», — пояснює фахівець.

Ще одну складність викликає підбір сортів. Багато з доступних нині недостатньо адаптовані до наших кліматичних умов.

Разом з тим, Ярещенко погоджується, що жимолось, враховуючи її корисні властивості, є найбільш недооціненою ягодою і одною з найбільш маржинальних. Просто для розвитку її вирощування знадобиться якийсь час.

До того ж, у розсадниках говорять про те, що попит на саджанці жимолості зростає. Наприклад, основну ставку на вирощування посадкового матеріалу жимолості робить «Бруснява».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...