Фото: sovkusom.ru

Переробні підприємства Польщі стурбовані зниженням попиту на заморожені ягоди через конкуренцію з аналогічною продукцією українського виробництва. Про це повідомив Даріуш Войчак, координатор закупок фруктів у компанії «LST-Polska», передає Shuvar.info.

Більшість ягідних плантацій Польщі зараз перебувають у задовільному стані, хоча дехто з виробників і скаржиться на посуху. Проте сезон розпочався швидко і обіцяє суттєве збільшення у порівнянні з минулим сезоном пропозиції польської ягоди, як для споживачів, так і для переробних підприємств.

Попри це, за словами Войчака, цьогоріч польських виробників спіткало дві серйозних проблеми. Одна з них – нестача сезонних працівників, через яку страждають не лише виробники, а й переробники, які не можуть розраховувати на стабільну завантаженість підприємства. Інша – серйозна конкуренція з боку українських переробних підприємств, яка може поставити під сумнів рентабельність виробництва заморожених ягід у Польщі.

«Польські переробними на сьогоднішній день усе частіше закуповують українську сировину. А це може вдарити по цінах на польську ягоду. Ми вважаємо, що ціни впадуть на всі види м’яких ягід, а найбільше – на малину», – говорить Войчак.

Згідно з повідомленням, цього сезону польські підприємства пропонують за українську заморожену суницю у середньому на 40% нижчу ціну, ніж тогоріч. За заморожену ягоду з хвостиками вони готові платити €0,8–0,9 за кг, без хвостиків – €1,15–1,25 за кг.

На думку українських переробників, такі ціни є надто низькими. Таким чином, польські підприємства лише досліджують ринок України. Реальні ж ціни на нашу заморожену ягоду сформуються за 7–10 днів, з появою на ринку більшої пропозиції сировини.

LST-Polska – один з найбільших виробників та дистриб’юторів заморожених ягід в Польщі. Його виробничі потужності розташовані в Белжице (30 км від Любліна), де сконцентроване виробництво свіжих ягід.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.