Першими країнами, куди ми поставили свій продукт, були Чехія, Великобританія, Німеччина, Австрія.

Коли експортуєш такий специфічний товар як крафтовое пиво нової хвилі, потрібно добре розуміти своє конкурентне середовище. Що ти працюєш не для людей пострадянського простору, які ностальгують за згущеним молоком та гречкою.

Якщо ти конкуруєш за право стояти в провідних пабах Риму або Цюріха, де крафтовое пиво розливається величезними обсягами і темпами, ти вже не можеш спиратися на те, що було напрацьовано за десятки років до цього. Розраховувати доводиться тільки на той продукт, який створюєш сам з нуля.

І ти пропонуєш обізнаним, багатим і по-доброму агресивним споживачам.

Щоб успішно продавати за таким сценарієм, важливо розуміти, що ти повинен пропонувати технологічно вишколений продукт, який має на собі якесь особливе українське нашарування.

Чому? Тому що ти не можеш як український пивовар пропонувати світу прекрасні бельгійські сорти — їх люди з великим задоволенням куплять у Бельгії, так само як американські — в США.

Хоча ти можеш володіти американськими технологіями і навіть спиратися на кращі практики, напрацьовані пивоварами з провідних пивних країн, але ти повинен дати їм який-небудь наш національний елемент — наприклад, чорнослив або ще щось цікаве, що зачепить споживача, змусить його подивитися на тебе і твою країну новими очима.

Креатив в цій справі не менш важливий, ніж інновації. Одне без іншого не працює.

Юрій Заставний, засновник і керуючий партнер Театру пива «Правда»

За матеріалами ефіру радіо НВ

Довідка. Театр пива «Правда» заснований в 2014 році. Його партнер — “Холдинг емоцій !FEST”, 20 ресторанів якого розливають серед інших і пиво “Правда”. Його частка за шість тижнів з моменту продажів зросла з 35% до 65%.

Для бутилювання пива компанія, як стверджують її засновники, єдина в країні використовує технологію подвійної ферментації, коли напій вдруге ферментується вже в закритій пляшці.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.