Ринок органічної фермерської продукції необмежений і буде зростати мінімум на 20% щороку. Такі очікування озвучив Андрій Цвєтков, співвласник інтернет-магазину Fermer Green, пише «НВ Бізнес».

І не дивно — попит на фермерські продукти постійно збільшується. Споживачі цінують натуральну продукцію, вирощену без пестицидів, органічну. Тільки за минулий рік, за даними Мінагрополітики, продажі такої продукції зросли майже на 16%.

Олеся Усенко, директор із розвитку мережі магазинів «М’ясторія», додає, що українці стали більш уважно відноситися до того, що їдять. «Вибирають виробників, не дуже люблять мас-маркет. Тож фермерська продукція набирає великих оборотів», — каже він.

Проте співпраця з невеликими фермерськими господарствами для подальшої реалізації їх продукції має свої особливості. Звісно, фермерам, як і всім доводиться проходити перевірку якості продукції. Це вони роблять без проблем, кажуть на ринку. А от з логістикою впоратися доволі складно.

«Фермери вміють якісно робити свою продукцію. Але такі питання як логістика, терміни доставки, як треба товар запакувати, який він має мати вигляд, як дотримуватися постійної якості, – з цим постійно виникають питання», – нарікає Усенко.

Складно організувати логістику навіть по Києву, адже споживачів цікавить свіжа продукція, її потрібно поставляти день у день, додає вона.

До слова, останнім часом в Україні спостерігається збільшення кількості фермерських господарств. Наприклад, торік з’явилось 455 нових.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...