Найбільший виробник курятини компанія «Миронівський хлібопродукт» (МХП) Юрія Косюка за підсумками першого кварталу 2018 року отримала $90 млн чистого прибутку, що в 1,6 рази перевищує показник за аналогічний період минулого року. 

Як свідчить повідомлення компанії на Лондонській фондовій біржі, продажі МХП за вказаний період зросли на 10% і склали $306 млн. В тому числі $162 млн або 53% від загальної виручки склав експорт.

Операційний прибуток агрохолдингу впав на 16%, до $62 млн. EBITDA скоротилася на 4%, до $89 млн.

При цьому в компанії відзначають, що за 1 квартал вдалося наростити обсяги виробництва м’яса птиці — до 152,2 тис. тонн або на 7% по відношенню до аналогічного періоду минулого року.

Ціна реалізації курятини додала 23%, склавши в середньому 38,78 грн/кг. В доларовому вираженні ціна зросла на 22%. Звідси, в тому числі, і зростання загальної виручки.

А ось продажі соняшникової олії МХП скоротила на 42%, до 47,5 тис. тонн. Таке зниження пояснюється змінами умов поставки, через що в компанії утворилися «зайві» запаси непроданого. Тимчасово.

На противагу цьому реалізація соєвої олії зросла в 2,3 рази, до 18,3 тис. тонн (включаючи 6 тис. тонн, які лишилися ще з четвертого кварталу 2017-го).

Нагадаємо, крім виробництва м’яса птиці МХП займається рослинництвом – виробництвом зернових і олійних, а також їх переробкою. У компанії є підприємства в Нідерландах і Словаччині.

Нещодавно МХП мала намір поповнити цей список птахофабрикою у Франції, але не вдалося — там її обійшов місцевий виробник LDC і саудівська група Al-Munajem.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.