Починаючи бізнес з виробництва фруктових соусів, потрібно мати хоча б $13 тис. стартового капіталу. Про це свідчить досвід Віталія Павленка, столичного фотографа, який нещодавно налагодив свій переробний бізнес, пише НВ.

Приблизно стільки він витратив на обладнання власного міні-цеху з виробництва сливового соусу. «У мене друг з Кривого Рогу, він коваль, зробив мені меблі, — продовжує Павленко. — Я підвів газ. Посуд ми купили з нержавіючої сталі. Далі потрібно писати грамотний бізнес-план і шукати інвесторів. Мова про $30-50 тис.».

Стартовий капітал для початку нової справи Павленко заробив сам. Закупив 3,5 тонн слив, залучив досвідченого технолога, який розписав калорійність, склад та інші технологічні подробиці, а також сплатив 100 тис. грн (приблизно $ 6 тис.) за день оренди переробного цеху і двох змін роботи персоналу. У підсумку це привело до бажаного результату: 9,6 тис. баночок відмінного сливового соусу. Продукт реалізували через магазини Сільпо.

Частина заробленого і пішла на обладнання власного цеху.

На питання, як бути з контролем якості, всілякими дозволами та ліцензіями, Павленко розповідає, що можна скористатися лабораторіями супермаркетів. Наприклад, в мережі Сільпо є лабораторія, де тестується продукт, також тамтешні фахівці перевіряють виробничі майданчики.

А ще можна піти в ресторан і взяти в оренду їх потужності, додає виробник.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.