Українське яблоко набирає популярності на світовому ринку. Серед пріоритетних та великих напрямків збуту сьогодні виділяється ринок Швеції. Про це розповів Володимир Гуржій, комерційний директор “АУСП Фрут”.

Це ринок номер один серед цивілізованого і респектабельного експорту, вважає фахівець.

Також цікавими ринками для збуту українського яблука, де знають нашу продукцію, є ринок Великобританії, Голландії, Німеччини. Німецький покупець, як правило, споживає продукцію сам. Покупці з Голандії, Франції потім перепродають наші яблука.

Як розповідає представник компанії в ефірі “Першого ділового”, для успішного збуту плодів недостатньо вирощувати їх у великих обсягах. Головну роль грає якісний логістичний ланцюг: післязбиральне зберігання, пакування, транспортування тощо. Подібна інфраструктура в сегменті збуту яблук більш-менш налагоджена. Особливо у порівнянні з ягодами.

Наприклад, окрім яблук перспективними для експорту є українські черешні, лохина. Але період їх збуту вітчизняними виробниками обмежений приблизно двома тижнями, адже для цих ягід практично немає професійних сховищ.

“Це дуже гальмує ефективні продажі. Наприклад, професійні оператори на світових ринках проводять доставку своєї черешні протягом 50, а інколи і 70 діб”, – говорить практик.

До слова, у 2017 році Україна експортувала приблизно 35 тис. тонн свіжих та заморожених ягід. Цьогоріч очікувані обсяги — 40 тис. тонн.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.