Одна з найбільших у світі харчових компаній Nestlé оголосила про угоду з міжнародною компанією Starbucks. Nestlé отримала права на продаж продуктів кавового гіганта — кави та чаю — за межами мережі громадського харчування Starbucks. Про це повідомили на своїх офіційних порталах Nestlé і Starbucks.

“Ця угода забезпечує Nestlé потужну платформу для продовження зростання у Північній Америці з лідируючими позиціями у преміальних кавових продуктах, — свідчить прес-реліз компанії. — І відкриває перед нею нові можливості зростання в іншому світі”.

В рамках угоди Starbucks отримає авансовий платіж в розмірі $ 7,15 млрд, а Nestlé зможе поширювати торгові марки Starbucks®, Seattle’s Best Coffee®, Starbucks Reserve®, Teavana ™, Starbucks VIA® і Torrefazione Italia®.

Starbucks за рахунок правочину має намір збільшити свої доходи, а також виплатити своїм акціонерам частину дивідендів.

До речі, Starbucks декілька років несла репутаційні втрати. На початку 2010 років компанію було втягнуто в низку скандалів. Наприклад, у 2012 році один з керівників Starbucks висловився в підтримку одностатевих шлюбів. У відповідь National Organization for Marriage закликала до бойкоту кав’ярень, зібравши 22 тис. підписів.

У тому ж році агентство Reuters опублікувало розслідування, згідно з яким за 14 років своєї роботи у Великобританії компанія виплатила лише 8,6 млн фунтів корпоративних податків, що не відповідало отриманого нею прибутку від продажів — 3 млрд фунтів.

Сьогодні Starbucks володіє більш ніж 28 тис. торгових точок по всьому світу. Nestlé продає 2 тис. брендів товарів у 189 країнах світу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.