Державна «Артемсіль» щороку втрачає 400-500 тис. тонн потенційних замовлень від європейських компаній на свою продукцію. Все через те, що сіль не відповідає вимогам вмісту NaCl, передає agrotimes.

«Європейські хімічні заводи, які раніше споживали нашу сіль, за останні роки модернізували виробництво, змінили технологію (відійшовши від шкідливих відходів), встановили нові лінії і підвищили вимоги до вмісту NaCl у солі до 99,5%, – розповідає Анатолій Муха, перший заступник директора підприємства. – Наша ж продукція навіть після оптичного сортування не досягає цього показника».

На його думку, ДП «Артмесіль» також варто покращити якість пачки, зробити її зручною та яскравою, усунути просипання солі.

«При цьому обов’язково треба зберегти традиційний зовнішній вигляд, який є нашим брендом», – додав він.

Загалом, за очікуваннями посадовця, покращення якості солі й упаковки дозволить підприємству збільшити обсяги продажів. І не тільки в Європі, але і в Азії.

Нагадаємо, «Артемсіль» є найбільшим підприємством з видобутку та реалізації кухонної солі в Центральній та Східній Європі. Виробничі потужності розташовані у Соледарі (Донецька область).