У найближчому майбутньому по річці в Україні можна буде до 10 млн тонн. Але до цього треба йти кілька років. Наприклад, на берегах необхідно додатково побудувати на 1 млн тонн ємностей для одночасного зберігання, тобто подвоїти існуючі потужності, розповів в інтерв’ю «Портам України» Олексій Вадатурський, генеральний директор компанії «НІБУЛОН».

За його словами, технічно це цілком вирішувана задача. Але вона ускладнюється тим, що сьогодні на Дніпрі багато елеваторів працюють ще з радянських часів, вони фізично й морально застаріли, в них ніхто десятиліттями нічого не інвестував.

«Щоб побудувати щось нове або нове на старому, потрібно роками продиратися через бюрократичні нетрі», — нарікає Вадатурський.

Також він зазначив, що за минулий рік «НІБУЛОН» вклав в інфраструктурні проекти близько $100 млн. За останні 12 років — $1,76 млрд. Зараз у компанії 11 сучасних річкових терміналів на Дніпрі та Південному Бузі, а також власний флот, що налічує 67 одиниць.

До слова, за підсумками 2017 року перевезення українського зерна річковим транспортом склало 365,2 тис. тонн. Це на 23% менше, ніж роком раніше.

Для порівняння, залізницею в минулому році перевезено 35,7 млн тонн зерна і продуктів його переробки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.