Інвестиції, вкладені у створення міні-пекарні, повернуться менш ніж через півтора роки (17,1 місяців). Про це свідчать розрахунки аналітиків Pro-Consulting.

Експерти виходили з того, що пекарня випускатиме 500 кг хлібобулочних виробів на добу. Тут будуть виготовляти як традиційний, так і дієтичний хліб, а також різноманітну випічку. Вся продукція виготовлятиметься тільки з високоякісної сировини і борошна вищого ґатунку і потраплятиме до покупців у свіжому вигляді.

Для організації такого бізнесу знадобиться приміщення площею 75 кв. м. Закупівля необхідного обладнання складе 63% від загальної суми інвестицій. Ще 20% піде на поповнення обігових коштів на перші півроку роботи пекарні, 7% – на ремонтні роботи. Менш значні витрати складуть: орендна плата на початковому етапі – 5%, маркетингові витрати – 2%, первісна закупівля сировини – 2%, проектні роботи – 1%.

При цьому наголошується, що нині перевагу на українському хлібному ринку мають підприємства, здатні гнучко реагувати на запити споживачів і пропонувати потрібні їм сорти. Наприклад, хліб з висівками час від часу купують 20,5% українців, а зерновий, бездріжджовий і гречаний – 12,1%. Постійно їх їдять 3,1% та 1,1% споживачів відповідно.

В цілому за останні роки українці стали менше їсти хлібобулочної продукції, але збільшили вимоги до її якості. Якщо в 2000 році кожен житель нашої країни споживав у середньому 50 кг хліба, то в 2015-му – вже 26 кг.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.